piątek, 18 marca 2016

Moja długa nieobecność.

Moje drogie, nie wiem czy ktoś jeszcze tu zagląda.
Wiem,że nie było mnie tu już bardzo długo. Bardzo Was za to przepraszam. Mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone. :)
Niestety praca, a później zmiana na inną zabrały mi większość czasu.
Jedne na co starczało mi sił to czytanie różnych książek. Takich z pikantną treścią. :)
W tym czasie jednak pracowałam nad nowym opowiadaniem. Zgadnijcie o czym będzie. :D
Nie będzie to już opowiadanie o wampirach.
Nie powiem Wam dokładnie o czym będę pisała. Taka tajemnica. :P
Nie będą to również długie rozdziały. Jednak mogą się ukazywać kilka razy w ciągu dnia.



Jakiś czas temu przeczytałam książkę Laurelin Paige "Uwikłani Pokusa".
Muszę Wam powiedzieć, że jest to świetna książka. Może część z Was już ją czytało i tak jak ja czeka na 2 część. Ci którzy jeszcze nie czytali to zachęcam.
Książka opowiada o kobiecie i mężczyźnie. :D
Piękni, młodzi, bardzo inteligentni....
Alayna to dziewczyna, która przez mężczyzna popadła w kłopoty z prawem. Postanowiła, trzymać się z dala od mężczyzn. Skupiła się na pracy. Wszystko układało się po jej myśli dopóki na jej drodze nie stanął Hudson.
Nie powiem Wam już nic więcej. :)




Do zobaczenia.
PS. Dajcie znać czy mam coś wstawiać, cz chcecie jeszcze czytać?
Pozdrawiam :)


2 komentarze:

  1. Pojawil się nowy rozdział jeśli masz ochotę;)
    A jeśli chodzi o twoj blog, ja chętnie bym coś poczytała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na nowy rozdział jeśli masz chęć;)

      Usuń